7Choco Klachtenpagina

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Wij streven ernaar om eventuele problemen snel en naar tevredenheid op te lossen. Hieronder vindt u de stappen die u kunt nemen als u een klacht heeft:
 
Direct Contact Opnemen:
Wij raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar service@7choco.nl.

U kunt ook schriftelijk een klacht indienen.
Adres:
Graftermeerstraat 39A
2131 AA Hoofddorp
Nederland

Klachtenafhandelingsproces:

Na ontvangst van uw klacht per e-mail of brief, registreren wij deze en streven ernaar om binnen 7 werkdagen te reageren.

Mocht de eerste reactie niet tot een oplossing leiden, dan kunt u een tegenvoorstel indienen. Wij zullen hierop binnen 5 werkdagen reageren.

Indien er geen overeenstemming bereikt kan worden, zullen wij een definitief voorstel doen. Als dit voorstel niet aanvaardbaar is, kunt u gebruikmaken van externe geschillenbeslechting.

Externe Geschillenbeslechting:
Voor consumenten in de EU is het mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie, te vinden op http://ec.europa.eu/odr.
Dit is aan te raden wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is en wanneer interne geschillenbeslechting niet tot een oplossing heeft geleid.

Taalopties:
Onze klantenservice biedt ondersteuning in zowel Nederlands als Engels.

Wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent met onze producten en diensten. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u vragen of problemen heeft.

Veelgestelde Vragen